Pages
- 50000 consumentenprofielen iDEAL
- Acquirers en CPSPs
- Actueel
- Bammbooo
- Black Friday update 2023
- Blijft mijn account hetzelfde/heb ik een nieuw account nodig?
- Blijft mijn bestedingslimiet gelijk bij iDEAL in3?
- C2C aanbieders
- Campagne het nieuwe iDEAL
- Colofon
- Consumenten
- Consumentenvoorwaarden iDEAL in3
- Contact
- Coordinated Vulnerability Disclosure
- De Online Drogist
- De webwinkel geeft aan de retourbetaling via iDEAL te hebben teruggeboekt, maar ik heb het bedrag niet ontvangen.
- EPI rondt overname van iDEAL en Payconiq International af
- Eventree
- FAQ iDEAL in3
- FAQ iDEAL Profiel
- FAQ iDEAL Snel bestellen
- FAQ overview
- Fraude
- Het nieuwe iDEAL
- Hoe beïnvloedt het iDEAL-profiel mijn privacy?
- Hoe beschermt iDEAL mijn privacy bij Snel bestellen?
- Hoe herken ik een iDEAL QR-code?
- Hoe kan ik controleren of een webwinkel of bedrijf betrouwbaar is?
- Hoe kan ik de tweede en derde termijn betalen?
- Hoe kan ik een iDEAL Betaalverzoek (betaallink) aanbieden?
- Hoe kan ik een iDEAL-betaalverzoek doen?
- Hoe kan ik iDEAL als betaalink aanbieden?
- Hoe kan ik iDEAL als betaalmethode aanbieden/koppelen aan mijn webpakket?
- Hoe kan ik iDEAL als betaalmethode koppelen aan mijn webpakket?
- Hoe kan ik mijn account verifiëren (iDIN)?
- Hoe lang duurt het om een licentie-, certificaat of accreditatieoverenkomst te verkrijgen?
- Hoe maak ik een account aan?
- Hoe maak ik een iDEAL-profiel aan?
- Hoe snel kan ik beginnen met het gebruiken van mijn iDEAL-profiel na het aanmaken?
- Hoe veilig is mijn iDEAL-profiel?
- Hoe weet ik of ik een licentie- of certificaatovereenkomst nodig heb?
- Hoe weet ik welke gegevens worden gedeeld met een webshop?
- Hoe werkt betalen met iDEAL QR-code?
- Hoe werkt betalen met iDEAL?
- Hoe werkt iDEAL in3?
- Hoe werkt iDEAL QR?
- Hoe werkt Snel bestellen voor de koper?
- Hoe werkt Snel bestellen voor de ondernemer?
- Hoe worden wij iDEAL Partner?
- Huus
- iDEAL | Online betalen via je eigen bank
- iDEAL aanbieden en integreren
- iDEAL Betaallink
- iDEAL betaalschermen
- iDEAL Code of Conduct
- iDEAL flow video downloads
- iDEAL in3 Merchantprivacyverklaring
- iDEAL in3 pilot
- iDEAL in3 veelgestelde vragen
- iDEAL in3 voor consumenten
- iDEAL in3 voor merchants
- iDEAL Inplannen
- iDEAL integreert gespreid betalen met iDEAL in3
- iDEAL noteert recordaantal online betalingen Black Friday
- iDEAL Partner worden
- iDEAL Privacy & Cookiestatement
- iDEAL profiel
- iDEAL QR-code
- iDEAL QR-code
- iDEAL Snel bestellen
- iDEAL Snel bestellen voor merchants
- iDEAL tarieven
- iDEAL vernieuwd: profiel maken en snelle check-out
- iDEAL webinars
- Ik heb (een deel van) mijn bestelling retour gezonden, maar ontvang alsnog een herinnering. Hoe kan dat?
- Ik heb betaald met iDEAL, het geld is bij mij afgeschreven, maar het bedrijf geeft aan het geld niet te hebben ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb de bestelling retour gestuurd, wat nu?
- Ik heb de iDEAL-betaling van een Marktplaats verkoop nog niet ontvangen.
- Ik heb een betaling gedaan aan een andere consument via een iDEAL betaalverzoek, maar ik heb het product niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb een betaling gedaan aan een andere consument via een iDEAL betaalverzoek, maar ik heb het product niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb een deel van de bestelling retour gestuurd, wat nu?
- Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDEAL-betaling en heb daarna nog een iDEAL-betaling gedaan. Nu is het bedrag 2x van mijn rekening geboekt. Wat moet ik doen?
- Ik heb een iDEAL-betaling gedaan aan een bedrijf, maar ik heb het product niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb een vraag over een specifieke iDEAL-betaling. Waar kan ik terecht?
- Ik heb geen betaaloverzicht ontvangen.
- Ik heb het bedrijf gevraagd om een terugbetaling, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb het vermoeden dat ik de dupe ben geworden van internetcriminelen. Wat moet ik doen?
- Ik heb iets gekocht met iDEAL, maar heb het niet geleverd gekregen.
- Ik heb met iDEAL betaald en nu word ik door het bedrijf geïncasseerd.
- Ik heb mijn product(en) niet ontvangen, wat moet ik doen?
- Ik heb na een iDEAL-betaling een overboeking gedaan naar het bedrijf op het rekeningnummer dat in de iDEAL-betaling vermeld stond, echter de webwinkel heeft de aanvullende betaling niet ontvangen.
- Ik heb problemen met de implementatie van iDEAL in mijn internetkassa, wat moet ik doen?
- Ik kreeg een foutmelding tijdens mijn iDEAL-betaling. Het te betalen bedrag is van mijn rekening geboekt. Echter het bedrijf heeft het geld niet ontvangen. Wat moet ik doen?
- Ik wacht op een betaling van iDEAL in3, wanneer kan ik die verwachten?
- Ik wil de bestelling annuleren, wat moet ik doen?
- Is betalen via een iDEAL-QR-code veilig?
- Is betalen via een iDEAL-QR-code veilig?
- Is deze ontwikkeling nodig voor iDEAL?
- Is een iDEAL QR-code onbeperkt te scannen?
- Is er een storing bij iDEAL?
- Is er iDEAL promotiemateriaal beschikbaar?
- Is het betalen via een Betaalverzoek veilig?
- Is het betalingsverkeer gewoon bruikbaar de komende jaren?
- Is het gebruik van het iDEAL-profiel verplicht?
- Is iDEAL alleen beschikbaar in Nederland of kan het ook internationaal gebruikt worden?
- Is iDEAL echt veilig?
- Is iDEAL in3 anders dan in3?
- Is IDEAL QR veilig?
- Is iDEAL veilig?
- Is mijn betaling via Snel bestellen net zo veilig als een standaard iDEAL-betaling?
- Is Snel bestellen veilig?
- Issuers
- Kan ik als buitenlands bedrijf iDEAL aanbieden?
- Kan ik bij elke bank met iDEAL betalen?
- Kan ik direct met iDEAL betalen?
- Kan ik een betalingsregeling treffen of uitstel van betaling krijgen voor een betaling aan iDEAL in3?
- Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?
- Kan ik een melding op mijn website plaatsen als een van de iDEAL-partners problemen heeft met het verwerken van iDEAL-betalingen?
- Kan ik iDEAL gebruiken om aan een andere consument te betalen?
- Kan ik kiezen tussen Snel bestellen en een gewone iDEAL-betaling?
- Kan ik met iDEAL QR betalen als ik geen mobiel bankieren app geïnstalleerd heb?
- Kan ik mijn adres van de bestelling achteraf wijzigen?
- Kan ik mijn bezorggegevens wijzigen voor Snel bestellen?
- Kan ik mijn iDEAL-profiel bewerken of verwijderen?
- Kan ik mijn klanten een iDEAL-betaling laten doen als ondertekening voor een incasso?
- Kan ik mijn termijn handmatig overboeken of betalen via automatische incasso?
- Kan ik selecteren welke informatie ik deel uit mijn iDEAL-profiel?
- Klantprivacyverklaring iDEAL in3
- Komen de bestellingen die ik doe via iDEAL in3 ook in de bestaande in3 app?
- Kunnen webshops mijn betalingsgegevens zien?
- Marketing iDEAL
- Merchantvoorwaarden iDEAL in3
- Met welke apps kan ik een iDEAL QR-code scannen?
- Mijn bedrijf is een handelsplatform en wij collecteren de gelden voor de begunstigde. Mag ik iDEAL inzetten om iDEAL-gelden te ontvangen?
- Mijn bedrijf is een platform dat tickets verkoopt. Mag ik iDEAL inzetten als betaalmiddel?
- Mijn bedrijf zamelt geld in voor goede doelen. Mag ik iDEAL inzetten om donaties te ontvangen?
- Mijn bestedingslimiet is veranderd, hoe kan dit?
- Mijn betaling was succesvol. Hoe weet ik zeker dat het bedrijf deze betaling ontvangt?
- Moet ik kosten betalen voor een iDEAL-betaling?
- Nederlandse consument besteedt €16,3 miljard in eerste halfjaar 2023
- Nuvei lanceert het nieuwe iDEAL in Nederland
- Nuvei launches the new iDEAL in the Netherlands
- Online consumentenbestedingen nemen toe, vooral vanwege run op vakanties
- Organisaties
- Over ons
- Partners
- Phishing
- Pilot iDEAL profielen
- Producten zijn beschadigd of wijken af van wat ik besteld heb…
- Samenvatting consumentenvoorwaarden iDEAL in3
- Search
- Smartphonehoesjes.nl
- Storingen
- Veiligheid
- Verwerkt iDEAL in3 persoonsgegevens?
- Waar kan ik met mijn vragen over een specifieke iDEAL-betaling terecht?
- Waaraan moet onze organisatie voldoen om iDEAL partner (Issuer, Acquirer, CPSP of C2C-aanbieder) te worden?
- Waarin verschilt iDEAL-QR van andere QR-functies die sommige banken aanbieden?
- Waarom gaat iDEAL veranderen als ze net verkocht zijn?
- Waarom is een zakelijk rekeningnummer voor iDEAL verplicht?
- Waarom is gekozen voor een QR-code?
- Waarom koopt EPI iDEAL?
- Waarom krijg ik de melding dat ik niet met iDEAL in3 kan betalen?
- Waarom krijg ik een herinnering als ik al betaald heb?
- Waarom zie ik een onbekende naam op mijn rekeningafschrift?
- Wanneer ben ik als eWallet Provider een acceptant en wanneer treed ik op als CPSP?
- Wanneer wordt de bestelling geleverd?
- Wat als ik problemen ondervind met mijn iDEAL-profiel?
- Wat betekent gespreid betalen met iDEAL in3?
- Wat gebeurt er als ik mijn iDEAL-profiel deel met een webshop?
- Wat gebeurt er als ik Snel bestellen gebruik bij een webshop waar ik nog nooit eerder heb besteld?
- Wat gebeurt er als ik te laat betaal?
- Wat gebeurt er als mijn bank het iDEAL-profiel nog niet ondersteunt?
- Wat gebeurt er met in3?
- Wat is een (Collecterende) Payment Service Provider ((C)PSP)?
- Wat is een iDEAL Partner?
- Wat is het bedrag in mijn account?
- Wat is het iDEAL-profiel?
- Wat is het verschil tussen betalen met een iDEAL QR-code en betalen met iDEAL?
- Wat is het verschil tussen iDEAL Snel bestellen en een reguliere iDEAL-betaling?
- Wat is het voordeel van iDEAL QR?
- Wat is iDEAL
- Wat is iDEAL en hoe werkt het precies?
- Wat is iDEAL in3?
- Wat is iDEAL QR?
- Wat is iDEAL Snel bestellen?
- Wat kost iDEAL QR?
- Wat moet ik doen als er iets mis gaat bij betalen via iDEAL QR?
- Wat moet ik doen om iDEAL QR als betaalmethode aan mijn klanten te kunnen aanbieden?
- Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij iDEAL in3?
- Wat zijn de kosten (tarieven) voor een iDEAL Partner?
- Wat zijn de kosten voor het aanbieden van iDEAL?
- Wat zijn de kosten voor het aanbieden van iDEAL?
- Wat zijn de voordelen van Snel bestellen voor mij als gebruiker?
- Wat zijn de wettelijke vereisten voor een Merchant om iDEAL te kunnen voeren?
- Webwinkel Vakdagen 2024
- Welke organisaties hebben een licentie-, of certificaatovereenkomst voor iDEAL?
- Werken alle banken en webshops met het iDEAL-profiel?
- Werken bij
- Werkt iDEAL ook op een smartphone of tablet?
- Werkt iDEAL QR voor alle banken die ook iDEAL aanbieden?
- Werkt iedere betaling met iDEAL QR hetzelfde?
- Wij zijn een buitenlandse betaaldienstverlener, kunnen wij ook iDEAL Partner worden?
- Winkelplein
- Wordt mijn iDEAL-profiel gedeeld met alle webshops waar ik aankopen doe?
- Wordt mijn iDEAL-profiel ook (h)erkend bij internationale webshops?
- Zo werkt iDEAL