iDEAL in3 veelgestelde vragen
Je vindt hier antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice van iDEAL in3 door het formulier in te vullen op deze pagina. Jouw aanvraag wordt binnen 5 werkdagen beantwoord.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij iDEAL in3?
De betalingsvoorwaarden van iDEAL in3 kun je hier vinden
Wat betekent gespreid betalen met iDEAL in3?
IDEAL in3 is een gespreid betaalmethode zonder rente en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via IDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna.
Ik wacht op een betaling van iDEAL in3, wanneer kan ik die verwachten?
We betalen het gehele orderbedrag gegarandeerd uit nadat de consument geaccepteerd is. Dit is meestal 15 dagen na plaatsing van de order. Het kan zo zijn dat de Payment Service Provider een andere uitbetaaldatum hanteert. Hierdoor kan het voorkomen dat je de betaling iets later ontvangt.
Waarom krijg ik de melding dat ik niet met iDEAL in3 kan betalen?
Voorafgaand aan de betaling doet in3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet lukt kan verschillende redenen hebben. We leggen je dit graag uit via de telefoon of per e-mail.
Kan ik een betalingsregeling treffen of uitstel van betaling krijgen voor een betaling aan iDEAL in3?
In sommige gevallen kan dit mogelijk zijn. Hoewel het algemene beleid is dat je het bedrag voor de gestelde datum(s) moet betalen, raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice van iDEAL in3. Zij kunnen kijken of er in jouw specifieke situatie mogelijkheden zijn voor een betalingsregeling of uitstel van betaling.
Verwerkt iDEAL in3 persoonsgegevens?
Ja, om onze service aan te bieden, hebben we je persoonsgegevens nodig. In ons privacy statement vertellen we je hier meer over.