iDEAL in3 voor jou

Deze nieuwe betaalmethode biedt jou het klantvriendelijke en sociaal verantwoorde proces van gespreid betalen aanbieder in3 in het welbekende iDEAL-jasje. Betalen met iDEAL in3 is voor jou als koper zonder extra kosten. Als je een betaling doet met iDEAL in3 ga je een overeenkomst aan met onze partner in3 (in3 NL BV) voor de toetsing van jouw bestedingsruimte en de verdere afhandeling van de betaaltermijnen.

Zo werkt iDEAL in3 

Kies & check - Je kiest voor gespreid betalen via de iDEAL in3-betaaloptie. Met de door jou ingevulde gegevens wordt direct  jouw kredietwaardigheid bepaald door in3.  

1e betaling & verzending - Bij goedkeuring betaal je direct 1/3e deel van het bedrag. Bij een geslaagde betaling wordt de order direct uitgeleverd.  

2e & 3e betaling - Na de eerste deelbetaling ontvang je steeds  e-mail met de betaalgegevens van de tweede en derde termijn. 30 dagen na deze eerste betaling voldoen klanten de tweede termijn en na 60 dagen wordt de laatste termijn voldaan.  

Waarom iDEAL in3 

Komt een grote uitgave even niet goed uit? Wil je een grote uitgave liever spreiden in drie delen? Of eerst jouw aankoop ontvangen voordat je het hele bedrag betaald? Kies dan voor afrekenen met iDEAL in3. Dan betaal je jouw aankoopbedrag in 3 termijnen binnen 60 dagen, zónder rente.  

Koop alleen met iDEAL in3 als je weet dat je de openstaande bedragen op tijd kunt betalen.

Contact opnemen met de klantenservice

Je vindt direct antwoorden op veel van je vragen op onze veelgestelde vragen pagina. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice van iDEAL in3 door onderstaand formulier in te vullen. Jouw aanvraag wordt binnen 5 werkdagen beantwoord.

Naam

Factuuradres

Contact opnemen met merchant support

Je vindt direct antwoorden op veel van je vragen op onze veelgestelde vragen pagina. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze merchant support door onderstaand formulier in te vullen. Jouw aanvraag wordt binnen 5 werkdagen beantwoord.

Contactpersoon

Veelgestelde vragen

Wat is iDEAL in3?

in3 gaat samenwerken met iDEAL. Daarmee kun je voortaan je bestellingen in drie gelijke delen betalen, zonder rente, met onze nieuwe betaalmethode iDEAL in3. iDEAL in3 is een aparte betaalmethode in de checkout van een webshop.  

iDEAL in3 is voorlopig beperkt beschikbaar en zal naar verwachting later dit jaar bij veel webshops beschikbaar komen. Bij sommige webshops kun je dan ook nog gewoon met in3 betalen in plaats van iDEAL in3. 

Hoe werkt iDEAL in3?

Met iDEAL in3 betaal je de bestelling in drie gelijke termijnen tegen 0% rente.  

Bij het afrekenen, kies je in de checkout voor iDEAL in3. Er vindt een binnen een split second een check plaats. Na de goedkeuring betaal je direct het eerste deel, dat gelijk is aan een derde van het aankoopbedrag, via iDEAL. Vervolgens ontvang je van ons een herinnering om de tweede betaling binnen 30 dagen te voldoen en om het laatste deel binnen 60 dagen te betalen. En dat allemaal zonder extra kosten!  

Wat betekent gespreid betalen met iDEAL in3?

iDEAL in3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via iDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna. 

Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij iDEAL in3?

De betalingsvoorwaarden van iDEAL in3 kun je hier vinden  

Kan ik een betalingsregeling treffen of uitstel van betaling krijgen voor een betaling aan iDEAL in3?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je dient het bedrag te betalen voor de gestelde datum(s).  

Ik heb mijn product(en) niet ontvangen, wat moet ik doen?

Aangezien iDEAL in3 een gespreid betaalmethode en geen achteraf betaalmethode is kunnen we geen uitstel van betaling bieden tot na ontvangst. Neem in eerste instantie contact op met de webshop om erachter te komen waarom je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kan anders altijd nog contact opnemen met iDEAL in3. 

Producten zijn beschadigd of wijken af van wat ik besteld heb…

In dit geval kan je het best contact opnemen met de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je hiermee verder helpen. 

Is iDEAL in3 anders dan in3?

In de basis is iDEAL in3 hetzelfde: je betaalt je bestelling in drie gelijke termijnen en krijgt voor de betaaldatum een betaallink toegestuurd om de betaling te voldoen.  

Komen de bestellingen die ik doe via iDEAL in3 ook in de bestaande in3 app?

Als je een in3-account hebt, zie je zowel je geplaatste bestellingen bij in3 als bij iDEAL in3 in de in3-app, mits de account- en bestelgegevens overeenkomen.  
Je kunt switchen in je bestaande account tussen in3 en iDEAL in3. Vanuit het in3-gedeelte kun je voor iedere bestelling die je ziet de betaling doen. Als je in het iDEAL in3-gedeelte zit, kun je dat alleen voor de bestellingen van iDEAL in3.